Поштовани корисници услуга,

Пријава одштетног захтева врши се попуњавањем Обрасца- -Подаци о насталој штети код корисника услуга и исти можете послати електронском пријавом на адресу stete@es.rs или писаном поштанском пријавом на адресу места пословања Огранка или телефонском пријавом (контакт број је истакнут на сајту) и на тај начин извршићете пријаву штете код Електродистрибуције Србије.

У обавези сте да извршите обострану пријаву штете и код нашег осигуравача -Generali Osiguranje Srbija позивањем Контакт центра на бројеве телефона: 011/222 0 555 или путем бесплатног позива 0800/222 555.

I. Сву оштећену имовину неопходно је фотографисати и сачувати ради доказивања на којој имовини је причињена штета:

a. Уколико су оштећени кућни апарати или други електрични уређаји, потребно је фотографисати налепнице на којима је истакнут тип и модел уређаја;

b. Уређаје је потребно сачувати како би се извршила дефектажа од стране сервисера ради утврђивања обима оштећења;

c. Према инструкцији осигуравача, дефектажу врши независни сервисер кога Ви ангажујете и трошкове дефектаже сноси Generali osiguranje Srbija;

II. Електродистрибуција Србије доставља директно извештај о штетном догађају Generali Оsiguranju Srbija;

III. Generali Оsiguranjе Srbija утврђује основаност за надокнаду штете и уколико је Ваш захтев за надокнаду основан, осигуравач ће Вас контактирати за доставу додане документације.